Під капотом найдешевшої модифікації C4 Cactus під назвою Feel Edition розмістився 1,2-літровий бензиновий двигун потужністю 82 к.с. Слідом за базою йде версія PureTech, яка оснащена тим самим мотором, але потужністю 110 к.с.
В якості опцій, французи пропонують автоматичну коробку перемикання швидкостей, круїз-контроль, світлодіодні фари та 7-дюймовий монітор інформаційно-розважальної ситеми з Android Auto та Apple CarPlay. Якщо на попереднику більш за все вражав екстерьєр з унікальним оздобленням Airbump, то після рестайлінгу автомобіль отримав ще і нову гідравлічну підвіску.
Передня частина нового C4 Cactus нагадує ще одну модель Citroen на ім҆ я C3. Серед особливостей рестайлінгової версії слід виділити хромовану смужку та значок, а ще сучасні світлодіодні лінзи фар головного світла. Також, виробник не забув про м'які пластиковінакладки, які захищають кузов від незначних подряпин. Передній та задній свіси стали трохи коротшими, через що автомобіль виглядає трохи меньшим за габаритами.
Всередені Citroen C4 Cactus майже не зазнав ніяких змін, тому зручно розміститися за кермом як і раніше не складно. Комфортнішими стали передні сидіння, додалося якісних матеріалів оздоблення, покращилась шумоізоляція, але в цілому інтерьєр не продемонстрував нічого нового.
Пакет додаткового обладнання Headline tech включає в себе автономне екстрене гальмування, розпізнавання дорожнього руху та систему попередження водія, камеру заднього руху, моніторинг сліпих зон, та мультимедійну систему. Але фішкою нового C4 Cactus стане технологічна підвіска Progressive Hydraulic Cushion. Завдяки гідравлиці, автомобіль завжди залишається непохитним та напрочуд керованим, даруючи комфрт та впевненість при водінні. Насправді, французи і раніши вміли робити непогані підвіски, але з приходом сучасних технологій, все стає куди цікавіше та практичніше…